Alychimistu jako povolání pro začátečníky celkem doporučuji především díky dobrým jednotkám,kouzlům a příjmu který se dá rychle zvednout aby zabezpečil finanční stav provincie.
Jak válčit za alchymistu?
Pozemní univezál
1. verze:- jako štít golemy, předskok homonkul a meluzína, do počtu můžete hodit kolosy (ovšem pokud nepoužíváte kamenné obry,nebo jiné jednotky s nízkým Pwr. tak početní štít nepotřebujete) dále to chce SILNÉ a kvalitní střelce (za golemy s dmg -4, je třeba dobré střelce! ;-), já jako základ střelectva používám bouřky, k nim nějaký mračný a něco dobrýho z bestu...
2. verze:- jako štít gorgony, předskok kyklop, do počtu kolosy a přidat střelectvo- nemusí ho být tolik jako u první verze (gorgona útočí lépe než golem, ale má také slabší obranu), ale samozřejmě je kvalitní střelectvo také potřebné, zejména proti letcům. V kombinaci s železem dobrá na křídla.
3. verze:- šťít kyklop, předskočit se nedá, má nejlepší obranu a obstojný útok, ale má oproti předchozím verzím slabší rekrut a vyšší upkeep (náklady), samozřejmě to chce početní štít (kolosy), a dobré střelectvo.
Letka-Já osobně letku s alchymistou moc nedoporučuji (- ani ji nemám moc vyzkoušenou), ale pokud ji chce někdo jet tak zřejmě použije jako štít homonkuly, nebo na nižších silách slabší meluzíny ovšem s phb2 a jako střelce přidá mračné obry+ něco let. str. z bestu. (K letce samozřejmě žádné pozemní střelce ani pozemní podpory.)
Jaké má alchymista jednotky?
Charakteristiky jednotek:
Dřevěný kolos- pozemní bojová jednotka, dobrý početní štít
Meluzína- letecká bojová jednotka s phb2, možný letecký štít na nižších silách, předskok před golemy a kolosy
Kamenný obr- ucházející pozemní střelecká jednotka, její nevýhodou je nízká Pwr, tudíž se špatně štítuje na počet
Homunkulus- hlavní štít do letecké armády (lepší je ale jet pozemku ;-)
Železný golem- kvalitní pozemní štít, je dobrý na nižších i vyšších silách, dobře brání, s dmg -4 ovšem nečekejte, že nadělá velké škody, tudíž chce to za něj postavit dobré střelce
Bouřkový obr- vynikající pozemní střelecká jednotka, podle mého mínění nejlepší u alchy, základ pozemního střelectva (pokud nekoupíte něco lepšího z bestu)
Gorgona- pozemní bojová jednotka s phb2, solidní štít, dobrá s železem na křídla
Mračný obr- dobrá a také jediná letecká střelecká jednotka jakou alcha má
Kyklop- vynikající předskokan a také štít, vydrží témeř všechno, má i slušnou útočnou sílu, jeho nevýhodou je ale nízký rekrut a vysoký upkeep (ale od čeho má alcha prachy :-D)
Jaké umí kouzla?
Fatamorgána- Sníží zranění způsobované nejvíce zraňující nepřátelskou jednotkou, není to sice špatné, ale poměrně drahé a slabé kouzlo. Když ovšem nic jiného nemáte, tak ho kouzlete!
Třicet stříbrných -Dříve jsem si myslel, že je to celkem zbytečné kouzlo, že nikdy neudělá pořádný výsledek, ale pokud vycvičíte 30S na 70%, tak dokážete na nižších sebrat klidně celé podpory. Takže když jedete strategii Bezhlavý útok a při troše štěstí seberete půlku podpor, tak výsledek je nádherný jak v obraně tak v útoku.
Kurare - Velmi silné all kill kouzlo. Dokáže zničit až 10% armády a zranit taktéž 10%. Takovéto kouzlo bez problému vyhraje parcko a někdy i obranu.
Křídla -Všechny vlastní jednotky mohou získat schopnost létání (při vhodném složení armády). Zvedá to cca %trénovanosti/2*100%, takže na 50% pokud projde to zvedá stacky do velikost 25% síly army. K síle army se přičítají i podpory, takže když vám přijde celkem 50% v podporách tak Křídla pošlou nahoru vše po velikost stucku 150% : 4 = 37.5%!!! Proto hodně záleží nejen na skladbě vlastní armády, ale i na tom kolik přijde podpor. Vytréněné do obrany ideál.
Poklad - Přidá sesilateli zlato.(až 15000xSK zlata) Při maximální SK 24 to už dělá pěkné penízky, nevýhoda je, že se kouzlí 30TU. Bomba- Magický útok. Zboří nepříteli některé hospodářské budovy (až 8xSK farem) Rychle se trénuje a na prokouzlení je to určitě velmi dobré kouzlo.