Barbar je podle mého názor nevhodný pro začínající hráče a hráče co neradi bojují a rádi si jednou klidným EKEM.Barbar je povolání které má silnou údernou sílu ve valkýrach a tak proč toho nevyužít a nehrát za barbara?
Strategie barbarského boje:
Takže u barbara máte jednotku, která se jmenuje valkýra :) charakterizuje jí poměrně slušný rekrut při rozumné ceně. Z toho plyne, že to je super jednotka na úplný začátek věku nebo na branky. Zafajtíte a vylítnete nahoru (případně pro branky) .... v TOPce Vás nikdo sundavat nebude, DDčkáři nemaj rekrut a ostatní dostatek střelců v podporách, takže nahoře kralujete :) Nezapomeňte včas přejít na něco jiného nebo Vám to spočítají :)
Osobně ozkoušený mám rozjezd na firbolzích, který dopadl velmi nešťastně, došli lidi, a to tak, že úplně :) jak svatyně tak firbolg žere lidi, smrtelná kombinace bez Ódina. Takže výjezd asi na jetíkách, až bude popka, tak přejít na firbolgy nebo rovnou remozky .... Doporučuji se vyvalkýrovat rovnou na 4. branku pro HK, to je alfa a omega barbara, bez HK nejste nic :) Rozjezd máte pořešený valkýrou a příjmem ze svatyň a odměn z titulů, později využíváte služeb remorhaze patřičně ohlasovaném ... díky antimagicu můžete kouzlit jen všechraň a třeba jednu specku (já třeba šedou), zbyde vám víc TU na odina, a v magickém kolečku stejně jedna barva přebejvá ... :) s brankama je potíž, máte-li manu lezte v remozkách, štítujete za všech okolností a můžete i fajtit, jinak připadá v úvahu jetík nebo firbolg... ono stejně rekrut Vám jakožto bojovce nijak extrémně neleze, tak nemusíte pospíchat, snad jen až vám HK bude stát na % tak potom ... Na remozce jsem lezl na osmičku a nutno dodat že ali mě ke konci dotovala jak šílená, ani 3,8M full mě nestačilo pokrýt remozku :)
Jednotky:
Jednotka | cena zl | mn | pp | zl/TU | mn/TU | pp/TU | Druh | Síla 1 j. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Polární liška | 0.2 | 0 | 0 | 0.01 | 0 | 0 | Poz. Boj. | 0.42 |
Yeti | 3 | 0 | 0 | 0.14 | 0 | 0 | Poz. Boj. | 3.20 |
Valkýra | 16 | 12 | 0 | 0.65 | 1.2 | 0 | Let. Boj. | 18.50 |
Sterling | 10 | 0 | 0 | 1.52 | 1.68 | 0 | Poz. Str. | 33.60 |
Firbolg | 23 | 30 | 3 | 1.94 | 3 | 0.1 | Poz. Boj. | 44.40 |
Ledový dráček | 39 | 130 | 0 | 5.46 | 7.28 | 0 | Let. Str. | 89.31 |
Ledový obr | 18.9 | 120 | 8 | 5.8 | 8.1 | 0.5 | Poz. Str. | 114.70 |
Remorhaz | 205 | 100 | 0 | 8.4 | 14.3 | 0.1 | Poz. Boj. | 174.40 |
Polární bouře | 220 | 110 | 20 | 12.4 | 18.4 | 2 | Let. Boj. | 218.40 |
Co kouzlí barbar?
Sněžná slepota- (Kouzlí se: 1 + 2 + 3 + 4) Sníh, nikdy jsem ho nepoužíval, radši od začátku trénuju antík a šetřim manu. Výjimečně se s nim dá projet třeba nekro na zombech na ini, ale dál nepoužitelnej.
Urputník radí: nezahazujte SS, globalní snížení ini všem nepřátelům je velmi mocná zbraň, je citelně znát, když dorazíte raněné jednotky dřív než samy zaútočí. To samé platí i o nepřátelském střelectvu - čím méně vám toho umře dříve, než si to zaútočí, tím lépe. Funguje výborně na ini i na alchy na golemech či iluze na behirech. Kouzlo do posledního kola jasné (teda pokud netrénujete lavinu).
Antimagic (Kouzlí se: 1 + 2) - Antík - naprosto výborný kouzlo pro určité strategie, do jisté míry může nahrazovat barvičky. Jeden věk jsem hrál čistě všechraň + antík. Na začátku super, zbýval čas na Ódinův zpěv, takže byla spousta zlata, ale na konci věku, kdy měla půlka alkáčů křídla/kuráro + 30ag ke 100% tak jsem si musel řikat o barvy.
Lavina- (Kouzlí se: 3 + 4) Allkill, imho nejslabší. Pořádné užití má jenom ve 4. kole, na 3. je Hlas krve, stojí moc many, vždycky jsem jel 4. kolo nic dokud jsem neměl opravdu hodně many (> 2 kk).
Hlas krve - (Kouzlí se: 2 + 3 (dřív se kouzlilo i + 4)) Rozhodně nejlepší barbarovo kouzlo! Dokáže na 100% zvýšit zranění a životy jedné bojové jednotky až o 40% (správně je to 33% +- 20% random + zaokrouhlení), pokud na někoho sešlete 2x tak se hlasy sčítají až do 50% celkem. Dá se získat velmi rychle (pokud dáváte branky 1 + 2 + 3 + 4 hned na začátku) a pak už nekouzlíte nic jiného než Antimagic + Hlas krve + Hlas krve + nic nebo Lavina.