Druidové žijí v uzavřených komunitách, staví si v lesích podivné stavby a vetřelce odhánějí ze svého území někdy dosti nevybíravými způsoby. Kolují o nich různé zkazky - např. že provozují lidské oběti, ale to je nesmysl. Jisté je, že ovládají mocnou magii, jejíž sílu čerpají z matky přírody, kterou nadevše milují. Ovládají léčitelství a přátelí se s ušlechtilými magickými tvory jako jsou jednorožci. Pokud se zrovna nalézají v lesích se svými druhy, poznáte je podle volných splývavých rouch a věnečků ze jmelí. Jejich odznakem je zlatý srp.
Jak bojovat?
Druidova armáda je na vyšší síly stavěná spíš na zemi, ale může i do vzduchu.
Jednotky:
Satyr - výborný rekrut, výborný štít na počet, rekrut stojí dost many (žádné zlato),náročnost na polulaci
Víla-špatný střelec, problém s počtem, užitečná na brány
Dryáda -velmi kvalitní levný střelec, špatně se štítuje na počet
Pegas-lehce nadprůměrný rekrut, průměrný dozadu, podprůměrný dopředu
Kentaur -slabší obměna jednorožce, má o dost lepší rekrut
Ent -průměrný střelec, dobrý rekrut
Ohnivec -průměrný letec. průměrný dopředu, podprůměný dozadu, excelentní rekrut ze začátku věku
Jednorožec -výborný dopředu, podprůměrný dozadu, malý rekrut, většina druidů používá jednorožce jako hlavní štít
Fénix -pomalý rekrut, levný, obstojný střelec
Jaká umí druid kouzla?
Duha -má výhodu že se dá kouzlit ve všech 4 kolech a je poměrně levná. Bohužel občas nemá žádný účinek (brnění na soupeřově štítu nedojde i když duha prošla)
Krupobití -protiletecké kouzlo, letci velmi obávané
Vichřice -také protiletecké,bohužel proti pozemní armádě nepoužitelné
Regenerace -jedno ze dvou oživovacích kouzel, dobrá do obrany i útoku
Láska lesa -do útoku nepoužitelná, špatně se trénuje, drahá
Sarančata -docela dobré útočné kouzlo, krátká sesílací doba
Harmonie -pokud chcete hrát satyry v počtech 300k+ tak doporučuji natrénovat. přidá i nějaké to zlato :)
Pavučina -příliš se nevyplatí ji kouzlit, velmi slabý účinek, ale velmi levné kouzlo, o mnoho slabší než nekromantův smích